متن و جملات عاشقانه ی زیبا
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
متن و جملات عاشقانه ی زیبا
جمعه 2 مرداد 1394برچسب:, ساعت 1:1 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )
جملات زیبا

میشه یه عکس برام بفرستی آخه دارم پاسور بازی میکنم هر چی میگردم شاه دلم نیست هیچوقت از خدا نخواه که همه دنیا مال تو باشه ، همیشه از خدا بخواه کسی که همه دنیای توست مال کسی دیگه نباشه .

جملات زیبا و عاشقانه

پیره زنه لخت میره جلو شوهرش میگه حاجی واست لباس عشق پوشیدم . حاجی میگه دستت درد نکنه کاش یه اتو هم بهش می زدی !

متن های زیبا

زمانی که آدمیان وفا میکنند و ماهیان پرواز آن هنگام فراموشت می کنم ولی بدان که نه آدمیان وفا میکنن و نه ماهیان پرواز ، پس همیشه به یادتم

جملات زییا از وبسایت جوک لند

روزی زلب یار ربودم بوسی ، گفت هم بی ادبی هم لوسی ، گفتم گناهم چیست کردم بوسی ، گفت لب و ول کردی و لپ می بوسی !!! می خوام اتوبوس بسازم ... اتوشو دارم اما بوس ندارم ... یه بوس میدی ؟ لازم دارم

منبع: jokland.ir/cat/65



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد